Співпраця вітчизняних і канадських освітян у контексті розвитку українського шкільництва Канади (кінець ХХ - початок ХХІ ст.)
Анотація
Інна Машкова
У статті здійснюється історико-педагогічний аналіз розвитку співпраці вітчизняних та канадських освітян у кінці ХХ та на початку ХХІ століття, сучасного стану українознавчої освіти українських канадців. Автор підкреслює важливість і доцільність використання двостороннього педагогічного досвіду українських і канадських освітян стосовно методик викладання української мови як іноземної та інших українознавчих дисциплін, підвищення кваліфікації вчителів та їх участь у спільних проектах і програмах цих напрямків.
Ключові слова: українознавча освіта, канадський мультикультуралізм, двомовні програми, канадська українська мова, українська діаспора.
Повний текст:
>PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.